First Aid 4 Souls support Andy LaPlegua

….. Tavaly az igen népszerű Aesthetic Perfection volt a Combichrist előzenekara, és osztatlan sikert aratott. Idén a közönség bemelegítését a magyar First Aid 4 Souls-ra bízták. Emlékszem, talán egy éve mutatta nekem a First Aid 4 Souls-t, mint kötelező darabot, és akkor meg is állapítottam hogy jó, igényes zenét csinálnak, csak ez nekem kicsit light. Nos, vagy változtattak azóta a stílusukon, vagy nekem rossz a memóriám, de bizony a First Aid 4 Souls zenéje minden volt, csak lágy nem. Nagyszerű, pörgős, döngölős industrialt nyomott a két disznómaszkot viselő srác/úr, és a dobos lány is odatette magát. A FA4S tipikusan az az együttes aminek érdemes élő fellépéseket adnia, mert a színpadiasságuk is dícséretre méltó. Bár a szövegekből keveset, vagy inkább semmit sem értettünk, a kivetítő, a frontember ugrálása és vad potmétertekergetése a gyors, ütemes elektromos zenével együtt tökéletes alaphangulatot adott az őket követő Combichristhoz. Igazi meglepetés volt számomra tehát a First Aid 4 Souls produkciója, sokkal jobban teljesítettek a srácok mint azt – az úgy látszik téves – emlékeim alapján vártam. Annyi tehát biztos, hogy legközelebb egy First Aid 4 Souls koncertet fogok végigfotózni, vagy jobb esetben végigbulizni.

Közel negyven percnyi FA4S után végre színpadra léptek az electroindustrial/aggrotech/tbm/hellektro (van ennek a stílusnak még több neve is?) nagyjai. Ekkorra már teljesen tele volt a hajó, és én is csak komoly közelharc árán tudtam beküzdeni magam az első sorokba.

Quelle:
http://bombahir.hu/kultura/zene/1430-electroheadek-az-a38-on-fenykepes-beszamolo-a-combichrist-koncertrl

Schlagwörter: , , , , ,

Schreibe einen Kommentar

